Maoinitheoirí
- An tOllamh Emer Smyth, an Institiúid Taighde Eacnamaíochta agus Sóisialta
- An Dr Linda Hargreaves, Ollscoil Cambridge
- An tOllamh Maurice Galton, Ollscoil Cambridge
- An tOllamh Martin Mills, an Institiúid Oideachais, Coláiste na hOllscoile, Londain
- An tOllamh Wendy Lutterell, Ollscoil Chathair Nua-Eabhrac
- An tOllamh Comhlach Susan Morton, Ollscoil Auckland
- An tOllamh Katariina Salmela-Aro, Ollscoil Heilsincí
- An tOllamh Pam Sammons, Ollscoil Oxford
- An tOllamh Anne Trine Kjorholt, NTNU, an Iorua
- An Dr Line Knudsen, ScotCen - NatCent Social Research, an Ríocht Aontaithe
- An tOllamh Leonidas Kyriakides, Ollscoil na Cipire
Don staidéar CSL, úsáidtear dearadh fadaimseartha tras-seicheamhach, lena gcuirtear tacar saibhir
sonraí ó mhodhanna measctha ar fáil. Faightear sin ach staidéar cainníochtúil atá ionadaíoch don tír agus cás-staidéir dhoimhne ar fho-shampla scoileanna a dhéanamh.
Cheadaigh Coiste Eitice um Thaighde Daonna an Choláiste Ollscoile, Baile Átha Cliath, an Staidéar Saol Scoile Páistí.
Tugann saineolaithe idirnáisiúnta, a bhfuil saineolas acu ar réimsí ar leith den dearadh taighde agus taighde a dhéanamh le páistí, comhairle d’fhoireann CSL ar na modhanna staidéir.