• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

CSL

Primary School Study

  • Baile
  • Cé muidne
    • An Fhoireann
    • Dearadh an Taighde
    • Eitic Agus Cosaint Sonraí
    • Maoinitheoirí & Páirtithe Leasmhara
  • Taighdeoirí
  • Nuacht & foilseacháin
  • Teagmháil
  • English
  • Baile
  • Cé muidne
    • An Fhoireann
    • Dearadh an Taighde
    • Eitic Agus Cosaint Sonraí
    • Maoinitheoirí & Páirtithe Leasmhara
  • Taighdeoirí
  • Nuacht & foilseacháin
  • Teagmháil
  • English
CSL

Maoinitheoirí & Páirtithe Leasmhara

Maoinitheoirí

Maoiníonn an Chomhairle Náisiúnta Curaclaim agus Measúnachta (CNCM) an Staidéar Saol Scoile Páistí thar ceann rialtas na hÉireann.

Cuireann CNCM comhairle ar an Aire Oideachais faoi churaclam agus faoi mheasúnú don oideachas luathóige, bunscoile agus iar-bhunscoile. Chun tuilleadh eolais a fháil, tabhair cuairt ar ncca.ie.

Childrens School Lives 10

Páirtithe Leasmhara

Páirtithe leasmhara óga

Tá páistí idir 4 agus 12/13 bliana d’aois rannpháirteach mar chomhairleoirí CSL tríd an bPainéal Comhairleach Páistí.  Tá na páistí sin ag cabhrú le bonn eolais a chur faoi dhearadh an cheistneora agus obair na scoile cás-staidéir, agus cuireann siad in iúl dúinn na saincheisteanna is tábhachtaí a ghabháil.

Más mian leat a bheith páirteach, téigh i dteagmháil linn ag csl@ucd.ie.

Páirtithe leasmhara fásta

Déanann an painéal páirtithe leasmhara fásta ionadaíocht do ghrúpaí lárnacha a dtéitear i gcomhairle leo i gcaitheamh shaolré an tionscadail. (Our adult stakeholder panel represents key groups that are consulted throughout the life of the project:

  • Cumann Múinteoirí Éireann
  • Líonra Phríomhoidí Bunscoile na hÉireann
  • An Chomhairle um Oideachas Gaeltachta & Gaelscolaíochta
  • Comhairle na dTuismitheoirí, Bunscolaíocht
  • Comhairle Náisiúnta um Oideachas Speisialta
  • An Foras Pátrúnachta
  • Barnardos
  • An Chomhghuaillíocht um Chearta Leanaí
  • Bord Oideachais Eaglais na hÉireann
  • Luath-Óige Éireann
  • The Ark
  • An Chomhairle Ealaíon
  • An Chomhghuaillíocht Uinseannach

Chuir foireann CSL an taighde i láthair do Bhord don Luath-óige agus don mBunscoil CNCM agus pléadh an taighde leo.

Mura bhfuil d’eagraíocht ar an liosta faoi láthair agus más mian leat páirt a ghlacadh sna comhairliúcháin, téigh i dteagmháil linn ag csl@ucd.ie.

CSL Scarecrows

Comhairleoirí idirnáisiúnta

  • An tOllamh Emer Smyth, an Institiúid Taighde Eacnamaíochta agus Sóisialta
  • An Dr Linda Hargreaves, Ollscoil Cambridge
  • An tOllamh Maurice Galton, Ollscoil Cambridge
  • An tOllamh Martin Mills, an Institiúid Oideachais, Coláiste na hOllscoile, Londain
  • An tOllamh Wendy Lutterell, Ollscoil Chathair Nua-Eabhrac
  • An tOllamh Comhlach Susan Morton, Ollscoil Auckland
  • An tOllamh Katariina Salmela-Aro, Ollscoil Heilsincí
  • An tOllamh Pam Sammons, Ollscoil Oxford
  • An tOllamh Anne Trine Kjorholt, NTNU, an Iorua
  • An Dr Line Knudsen, ScotCen - NatCent Social Research, an Ríocht Aontaithe
  • An tOllamh Leonidas Kyriakides, Ollscoil na Cipire
DEARADH AN TAIGHDE

Don staidéar CSL, úsáidtear dearadh fadaimseartha tras-seicheamhach, lena gcuirtear tacar saibhir
sonraí ó mhodhanna measctha ar fáil. Faightear sin ach staidéar cainníochtúil atá ionadaíoch don tír agus cás-staidéir dhoimhne ar fho-shampla scoileanna a dhéanamh.

Léigh tuilleadh
EITIC AGUS COSAINT SONRAÍ

Cheadaigh Coiste Eitice um Thaighde Daonna an Choláiste Ollscoile, Baile Átha Cliath, an Staidéar Saol Scoile Páistí.

Léigh tuilleadh
MAOINITHEOIRÍ AGUS PÁIRTITHE LEASMHARA

Tugann saineolaithe idirnáisiúnta, a bhfuil saineolas acu ar réimsí ar leith den dearadh taighde agus taighde a dhéanamh le páistí, comhairle d’fhoireann CSL ar na modhanna staidéir.

Léigh tuilleadh

Footer

University College Dublin,
School of Education,
Roebuck Offices, Belfield,

Dublin 4, Ireland


T:  +353 1 716 7906
E:  csl@ucd.ie


  • Baile
  • An Fhoireann
  • Taighdeoirí
  • Eitic Agus Cosaint Sonraí
  • Nuacht & foilseacháin
  • Teagmháil
  • English

GDPR Cookie Policy Terms & Conditions
Website by Giant Elk Creative